Sunday, June 26, 2011

Lesen? Aku da Ada =)


27 hb Jun 2011 tarikh keramat aku lepas test jpj untuk lesen penuh "D" aku.Alhamdulillah..

So experience aku ni aku nak kongsi ngan ampa2 yang baca nie..kot2 la ada yang tak amek lesen lagi kaa...=) ngeh ngeh ngeh..

1st suasana tempat lesen aku lebih kurang camnie laa


dari pagi kul 8 tunggu kul 12 baru start bawak keta.hampeh tol..so tiba ja time aku,aku tarik nafas panjang2 aku start bawak...so bahagian B lepas dengan lancar..alhamdulillah..tapi mai time bahagian C yang aku best skek tu...

so ni leh dikira tips untuk yang mana nak taw cara nak bodek2 jpj tu supaya diorang ni senang2 nak kasik lulus...

aku : En..saya sebenarnya minat nak jadi jpj nie...tapi saya tak berapa nak mampu laa...

JPJ bengis : awat yang ang kata ang tak mampu??

aku : ntah la En..saya ni da la tak beribawa sangat..tak macam2 abg2 jpj nie..smart macho
cool ja kalau banding ngan saya nie..dengan penakut semua cukup

JPJ bengis : xda aih..(suara malu2 seronok kena puji)..ang pon boleh punya..laki apa aku tgk

aku : ya ka En..harap2 la camtu e En..saya da apply dah..harap2 dapat la JPJ
(padahal tak apply pon)..

JPJ bengis : insyaallah dapat tu...ha..ang takyah p jauh2 la..pusing ja depan tu..aku tgk ang
dah leh bawak nie..(dari bengis terus suara lembut kena puji..) (jalan yang jauh pon terus suh patah balik..terus lulus..bahahhaa)

so aku rasa aku ni terer jugak bodek sampai abg jpj bengis pon cair...aku nak try kat pompuan plak la..kekekke

(ampa yang takda lesen keta diam2 sudah.) p amek cepat2..t mahal aku tak taw.llalalala




No comments:

Post a Comment