Sunday, June 26, 2011

Fakta pasal Aku (Buat masa skrg)


(Gambar Latest aku)

  • Aku lagi suka makan Kfc dari Mcd.Hari2 aku makan dengan Aishah(bakal bini aku) insyaallah..
  • Aku Baru dalam proses nak dapat lesen keta.(puihhh..) budak2 baru nak dapat lesen!
  • Aku online 24 jam sehari.(tapi 10 jam lebih depan pc..lain2 aku merayau)
  • Aku terer gila main game fifa..sapa rasa terer meh! =)
  • Aku suka sikat rambut aku lama2..syok try fesyen2 baru.tapi last2 fesyen sama gak aku pilih.bahaha
  • Aku harap gila aku leh sambung buat degree . Cita2 terdekat aku
  • Aku x suka sayur
  • Aku suka tgk pompuan lawa
  • Aku ngah paksa diri buang masa kat blog.Minat tapi rasa terpaksa.! kenapa tak taw?? hahaha
  • Sumpah aku sayang family aku (yang ni ultimate fact)

No comments:

Post a Comment