Thursday, July 9, 2009

Lepak kat PAcific [10/07/09]

Setelah LAma merancang akhirnya berjaya gak aku g pacific ngan member2 aku.Aku mulakan aku punya program ngan member2 aku kat pacific tu dengan program main game..Game apa??? Nak tawu?? eheheheh..ni screenshot skek sebanyak game yg aku men tu.

Then da abeh men game guitar pa semua.So kami pon g la bli tiket citer ice age 3. << ( Cartoon Favourite aku ) =) ...Mmg best ar citer nie.Dalam banyak2 citer karton lawak tahun ni.Aku rasa cartoon ni paling best skali.Storyline dier pon best gak.keke =) Ada new charcter dalam citer ice age 3.Character yg ala2 macam adik beradik 2 ekor tu.hehe..mmg gila2 skek.tp kelakar.hehehe,
Abeh je aku ngan member2 tgk wayang.Kami pon g bli baju pe semua Then Kami Semua Blah.

Tapi aku mmg takleh lupa ar kuar ngan diorang2 nie sebab diorang2 ni kwn ngan aku dari skolah rendah.Sorang dari kiri tu askar.Susah sangat nak jumpa.Sorang tu Budak U Johor.Aku pulak budak kedah.Bayangkan ar susah ke x nak jumpa.PApew pon harini da jadi ari best ntuk cuti Poli aku.Hehe.Adiosa

~ Thx for reading~

No comments:

Post a Comment